Post by cemagocurom on Feb 12, 2022 3:07:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
Vil opdatere dette til fem stjerner, hvis denne fejl stopper. Jeg har normalt ingen problemer, men i dag er det lukket to gange midt i gameplayet.
Dette spil er meget sjovt, men ikke særlig givende. Den særlige valuta i dette spil er ædelstene, og de er ekstremt nærige med at belønne spilleren med dem. Hver genstand, og jeg mener, HVER genstand kræver ædelstene for at opgradere. Dette er helt sikkert et betal for at vinde spil. Oven i det har de pop-up-reklamer til at købe genstande i spillet, hver gang du logger ind, og annoncer, der spiller efter at have slået hvert 4. eller 5. niveau. Alt i alt vil jeg anbefale at prøve dette spil.
Det er et sjovt spil, og jeg elsker SpongeBob-kunsten, men fremskridt kan gå i stå bag mangel på nok ædelstene til at købe køkkenudstyr eller mangel på Krusty-billetter til at spille kranspillet for at komme op i niveau eller få nye karakterer (karakterer har bonusfrynsegoder, der hjælper i visse situationer). For ikke at nævne, at køb for rigtige dollars i spillet er MEGET for dyre (op til $99 for ædelstene), især for et spil rettet mod børn.Der er heller ingen karakterlyd, ikke engang et Svampebob-grin, hvilket er skuffende.
Gør dette spil nemmere for mig og tilføj flere karakterer i dette spil
Pænt men bare tilføje nogle gratis kløer Hvis vi er offline
Dette spil er en vidunderlig idé! Men udførelsen er UACCEPTABEL! HVER ENESTE GANG JEG FORSØGER AT LIGE DEN FOOD TRUCK DEN FRYSER! HVER GANG DU VENDER, FRYSSER DET! JEG AFINSTALLERER NEC, DER ER INGEN MÅDE AT LØSE DE MANGE PROBLEMER MED DETTE SPIL! JEG FORVENTTEDE MERE MED NICKELODEON INDRIVET MEN JEG SER ALT ER I GANG 👎! JEG ER OVER SKUFFET FORSIGTIG, JEG OPFØR LIKE SPILLET! DET SUGER HELT OG XOMPL! HVIS JEG KUNNE VURDERE DET 0, VILLE JEG!
Bob Esponja: Cozinha Cascuda Casual yhkq
Det er sjovt i starten. Efter et par niveauer kan du se, at det kun er et pengespil. Tvunget til at se annoncer konstant. Ædelstene er latterligt svære at få fat i. Jeg afinstallerer farvel SpongeBob the end.
Det var et godt koncept, men jeg var nødt til at afinstallere på grund af alle de annoncer, jeg blev ved med at få. Det giver mening, hvis jeg valgte at se en annonce for en belønning, men at spille en annonce automatisk efter hvert niveau er overdrevet. Jeg ville være nødt til at slukke for mine data og wifi bare for at spille et par niveauer komfortabelt. Jeg endte med at afinstallere, fordi det ikke er ulejligheden værd.
fast ved 5% problemet er stadig ikke blevet rettet
Dette spil er en TOTAL FIDEL!!! Afgifterne bør i det mindste være rimelige! Der er stadier, hvor genstande tilføjes på de forkerte plader (noget, der ikke kan kontrolleres), og der er stadier, hvor boostere er PÅKRÆVET (ikke kun anbefalet). For eksempel: på niveau 29 (i sandslotsrestauranten) prøvede jeg scenen 3 gange med den anbefalede karakter (SvampeBob) samt Sandy. Ved hvert forsøg havde jeg ordrerne ude inden for 2 sekunder, men nåede stadig ikke de krævede point. BS!!!
Appen sagde, at den skulle opdateres, men af en eller anden grund ville den ikke tillade, at opdateringen blev downloadet. Så for at løse dette forsøgte jeg at afinstallere spillet og downloade det igen, men nu kan jeg ikke engang få spillet til at downloade igen 😒
Dette var ærligt talt et af mine yndlingsspil. Jeg plejede at spille det meget; det vil dog ikke lade mig installere opdateringen, jeg har været igennem fejlfindingen, og jeg regnede med at afinstallere ville fungere, som det tidligere har gjort med andre spil, men nu vil det ikke engang lade mig installere selve spillet selv med alle de fejlfindingstrin, jeg har udført, skal du rette dette, da jeg ikke er den eneste, der har det samme problem
Dette spil er så sjovt, jeg elsker det, spil dette spil, du vil ikke gå glip af noget, så vær sød at spille dette spil, det er ikke penge, det er gratis
Blob Runner 3D MOD APK 4.1.80 (Ubegrænset penge ...
Spillet er virkelig sjovt og vanedannende, men det kræver SÅ MANGE ædelstene, men på det seneste er det blevet sværere at samle det. Jeg har ikke noget imod køkkenet sæt kræver mønter og ædelstene, men hvordan interiøret også spurgte en masse ædelstene giver ikke mening. Venter normalt på food truck-arrangementet, da det altid giver 15 ædelstene, men nu falder det til 3 som med... hvordan skal jeg antage at få ædelstene andet end at betale nu?
Det er godt og jeg elsker det
Ledelse jorden Tick العاب طبخ سبونج بوب سكوير بانتس - laole918 ...
Fantastisk, men af en eller anden grund bliver mit spil ved med at gå ned, før jeg overhovedet kan komme ind, og jeg er ikke engang kommet ind i det endnu i flere måneder. Mens jeg skriver dette, har jeg forsøgt at komme ind over 10 gange, og alle af dem styrtede spillet 100% ned, så ret det, så jeg kan spille igen.
Jeg brugte penge på spillet, og nu kan jeg ikke engang logge ind
Jeg elsker spillet, men at have en tilføjelse efter hvert enkelt niveau er super irriterende. I. Gamle forstår efter hver 3. eller 4. men alle er alt for meget
Det faktiske spil er sjovt, men der er alt for mange lange tilføjelser, selv efter at have betalt nogle for ædelstene og for at fjerne tilføjer, er spillet stadig betalingsvæg blokeret, og du kan ikke rigtigt komme videre uden at bruge mere. Sikke en skam.
Bob l'éponge: Cuisine en Folie Grand public ohaq
Sjovt, men ville ønske, når de lavede de tidsindstillede niveauer, var kunderne der allerede og ventede. nogle gange tager det dem næsten 15 sekunder at gå ned og sige deres ordre. Det er mere stressende, når det starter eller slutter med Patrick under tidsindstillede niveauer. Jeg ville ønske, der var nye niveauer, jeg er lidt træt af de gamle og ikke at blive belønnet med ædelstene. Fortsæt med niveauerne!! Minder mig så meget om showet.
da_50k.txt - GitHub
I starten nød jeg virkelig at spille! Jeg brugte endda $20 i de første to uger med at spille; Jeg var så afhængig! Men NU er det næsten umuligt at vinde!!! Selv med opgradering af mine helt køkkenting!! Du er bogstaveligt talt nødt til at bruge penge, nu hvor etaperne fortsætter...Hvilket jeg ikke er imod, men hvis du rigger de spil, hvor vinde kun mødes med et dollartegn, tror jeg, det besejrer formålet med at nyde et spil som du gerne vil bruge penge på. Venligst ændre dette, så jeg kan begynde at spille igen.
Super 👏 spil, men det er ikke opdatering
Gameplaymæssigt er det et ok spil, det er sjovt og udfordrende. Det er ærgerligt, at gameplay ikke er alt i et spil. Jeg kan forstå gratis at spille spil med annoncer eller give spillere incitament til at sætte penge ind i spillet, men når det gøres i denne grad, er det utilgiveligt. På et tidspunkt vil spillet gå i stå, fordi du ikke har de rigtige power-ups eller opgraderinger til dit køkken. Du erhverver dem med diamanter, som du gættede rigtigt, koster penge. Trist
Sjovt spil, men har brug for arbejde, jeg ville ønske, at de ville ændre det, så ordrer bliver leveret i orden, da de blev 'bestilt', det bliver virkelig irriterende nogle gange, også der er en fejl, hvor det i slutningen af et niveau sætter sig fast i stedet for at gå tilbage til hovedmenuen og jeg skal genstarte spillet, det sker meget ofte. Bortset fra det er det sjovt og hurtigt, men ikke så svært som andre madlavningsspil derude
Det var fantastisk i starten, men du får bogstaveligt talt en perle for hver video, du ser, eller alle præstationer, uanset hvor høje præstationerne er, får du en. Alt koster ædelstene, men du får ikke nogen, medmindre du betaler, hvilket er 3 dollars for 10 ædelstene, hvilket rip off du bogstaveligt talt ikke kan få nogen steder, medmindre du har dem
Jeg kan faktisk godt lide dette spil. Men..... det er slet ikke balance. Du kan kun få din dollarkrabbe og billet ved at købe dem alle. Du har brug for ædelstene for at forbedre dine køkkenredskaber, men det er virkelig svært at få ædelstene. Du kan ikke opgradere dine køkkenredskaber og få dig til at tabe i spillet. Og så mange annoncerer. Jeg håber, at spilproducenten ikke kun tænker på, hvordan man får spillere til at købe disse ting indeni. Vi skal også nyde spillet. Tak maker
Dette spil er acceptabelt. Jeg føler, at det typisk er en kopi af spillet "Cooking Fever." Du laver stort set de samme ting, bare nogle forskellige fødevarer og et svampebob-tema. Jeg ville nyde dette spil så meget mere, fordi det ikke var for de ikke-kreative ideer. Selvom dette spil er ret godt! Det ville være så sjovt for alle, især Spoungebob-elskere! Jeg tror, jeg nyder Cooking Fever bedre end dette spil, selvom de er så ens, og det er ikke en konkurrence, men ja..tak!
Det er et sjovt spil, men du får ikke meget spilletid. Boosterne er alt for dyre. 20 ædelstene for 3. En fejl, og den booster kan vare kun få sekunder, medmindre du er villig til at kaste yderligere 15 ædelstene ned for en 'anden chance'. Jeg købte en pakke, der ikke indeholdt nogen annoncer (alt for mange), og boosterne var væk på få minutter. Spild bare ikke dine penge. Du får kun spillet 5 gange, før du skal vente på flere hjerter. Det kunne være meget sjovere, men grådighed dræber spil som dette; betale for at spille bliver trættende
Betal 2 Vind mikrotransaktioner rod. Pandekagestanden kan ikke længere spilles efter at have skullet male LITERAL HOURS FOR DIAMANTER, en af de valutaer, der er sværest at tjene. Nu efter plastret kan du ofte ikke lægge salat på Krabby Patties længere på grund af en fejl, men alt andet fungerer fint. Dette er dårligt, da det forstyrrer og ødelægger gameplayet.
SpongeBob: Krusty Cook-Off – Apps i Google Play
Det var lidt sjovt, men det er for meget at skulle se en annonce efter hvert niveau. Afinstallerer.
SpongeBob: Sfida al Krusty Casual uri
Jeg var så ked af det, at SpongeBob-bevægelserne i spillet blev lukket, men så begyndte jeg at spille dette, og det var fantastisk, tak
He works as a fry cook at the Krusty Krab. ... SpongeBob forgets to feed Gary and so he runs away to downtown Bikini Bottom[Nickelodeon].
Først kunne jeg virkelig godt lide spillet, men så begyndte spillet at give mig fysisk umulige niveauer, som du SKAL bruge de ekstra kunder og ekstra tid på at slå. Hvilket selvfølgelig koster ædelstene, og ædelstene er så knappe at få efter et vist punkt, at det er pinligt. Har spillet dette spil i en uge hver dag, og nu afinstallerede jeg det, fordi jeg havde nok af det snyd, som systemet påtvinger dig. Det giver ikke hastighed eller dygtighed, det tildeler din evne til at betale dem rigtige penge. Skuffet.
Spillet er super fedt og det hele. Men når du køber en opgradering, bliver det øjeblikkeligt svært fra 0 til 100 rigtig hurtigt. Folk forventer, at du er Gud, du skal gøre det på et sekund eller 2
Duet Arcade slk
Det er et sjovt spil, men det bliver meget hurtigt løn for at vinde, fordi der ikke er mange muligheder for at få ædelstene. Grådigheden på spil her er den værste, jeg nogensinde har set i et mobilspil. Meget frustrerende ikke at være i stand til at gøre fremskridt, medmindre du betaler for power-ups.
Langsom, laggy, alt for mange tilføjelser til spillet, beder mig om at opdatere, når der ikke er nogen opdatering, app lukker af sig selv plus mange flere problemer
Du skal bare bruge penge i dette spil, og det er ligeglad med dit spil. Du kan ikke nyde dette spil uden at bruge dollars
SpongeBob: Sfida al Krusty Casual uri
Dette spil var virkelig godt, fordi det var det eneste spil, der næsten ikke havde nogen annoncer, men den seneste opdatering af dette spil har sluttet sig til alle andre spil og gør det for det meste annoncer.
Fantastisk spil, bare lidt langsomt af og til!
Det er et godt spil, alt sammen meget underholdende og vil aldrig kede dig. Jeg vurderer dette 10/10. Jeg har ikke fundet nogen fejl eller fejl endnu. Selvom jeg gerne vil have en mulighed for at tænde/slukke for Halloween-indretningen.
Jeg elsker virkelig dette spil. Jeg står på juicestanden, men medmindre du er villig til at bruge nogle penge, kommer du ikke ret langt... ædelstene er sååå svære at få fat i, og især når indsamlingen "synes godt om"-udfordringen kommer, er det bogstaveligt talt umuligt at bestå niveauet, medmindre du har "instant cook" :/ Jeg har allerede brugt for mange penge, jeg føler, at niveauer burde være hårde, men ikke umulige.
Nyd spillet. Jeg har spillet dette mere end noget andet mobilspil. Det er ikke super specielt eller noget, bare sjovt. Jeg kan ikke lide, at de 'tvinger' dig til at opgradere hurtigere, end du kan uden at købe ædelstene. Så kommer du til et punkt, hvor du skal slibe ædelstene for at kunne opgradere. Jeg forstår det, det er ligesom ethvert andet spil, der ønsker at tjene penge. Det er ikke et nyt koncept. Men hvis jeg ikke købte ædelstene, ville jeg ikke have spillet. Annoncerne er ellers i vejen.
Jeg elsker dette spil så meget. Men Svampebob flytter ind viser den virkelige essens af Svampebob-universet. Jeg føler, at dette spil har påvirket mig i mit liv. Efter at have slået Don Don på ranglisterne føler jeg, at jeg er nået frem i mig selv. Jeg viste min elskede kone dette spil, og hun elskede det så meget. Den fremtidige generation af mennesker vil se tilbage på dette spil, og det vil være indgraveret i deres sind, indtil det eneste, de kan tænke på, er pandekager og geléfyldte pandekager. i <3 spogboob.
Fantastisk spilkoncept, men det er næsten umuligt at komme videre uden at købe ædelstene. Du skal bruge ædelstene på opgraderingerne, der hjælper meget i historien, men du får ikke ædelstene på en regelmæssig basis, så det tvinger dig til at købe ædelstene.