(Android) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games edelstenen hack vergroten
Feb 12, 2022 2:46:21 GMT
Post by cemagocurom on Feb 12, 2022 2:46:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ edelstenen hack vergroten ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Slijm was onwerkelijk. De kleuren waren veel donkerder dan geadverteerd. Gewoon over het algemeen een 2-sterren spel
Super stom. Ik haat slijm!!!!!!! 😡😡😡😡😡😫😫🤤🤤🤤🤮🤮🤮🤮🤮
echt een heel duur spel, maar mijn slijm is verwijderd, los dit probleem op. als realetic slimewe spelen.
Het is een leuk spel en ontspannend, maar ik haat het als ik alle spullen heb, maar het is nog steeds leuk, ik hoop dat er meer updates zijn, want het is echt een goede game, maar als je veel advertenties in deze game had, zet dan gewoon je wifi / gegevens uit. Ik vind het geweldig ️❤️❤️😊
Hij start helemaal niet op
dit is een absoluut verschrikkelijke app. ze stellen deze MANIER zeker onder mijn verwachtingen en voorkeuren, en hebben VEEL aanbevelingen voor reparaties die ik zou willen delen, maar als ik ze allemaal zou delen, zou het waarschijnlijk een boek lang zijn. de belangrijkste zijn dat er ZO VEEL ADVERTENTIES zijn! als ik een slijm voor één advertentie lang zou kopen, zou het me meestal TWEE of DRIE opleveren! dat is een ECHT groot probleem en daardoor zul je waarschijnlijk VEEL fans verliezen, om nog maar te zwijgen over hoe ONREALISTISCH het is. niet blij. 😡
Dit is een erg goede app, maar het kan gemakkelijk verbeteren als je iets als een slijmhandel toevoegt! Je zou een chatforum kunnen maken en mensen van over de hele wereld kunnen chatten en handelen. Ook voor nieuw slijm en decoratie kun je wolkenslijm en pigment toevoegen! Ik was echt teleurgesteld toen het eindigde met de harten en het knapperige slijm. Overweeg om die dingen toe te voegen, want ik denk dat het het een stuk leuker zou maken!
O mijn god, dit is de app die ik al heel lang vind, ik heb altijd al een slijm willen maken, bedankt maker
Blend It 3D Casual games qxk
ik vind het wel leuk
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games የአኗኗር ዘይቤ knr
Ik ben dol op deze game die je kunt maken en ontgrendelen om slijm te maken! Ik ben echt geobsedeerd door dit spel.
Het is leuk, maar voeg alsjeblieft toe als een winkel waar je slijm kunt verkopen en voeg meer kleuren toe
Er zijn veel te veel advertenties. Ook zijn er niet veel slijm en versieringen. Ik wacht al een paar maanden op nieuwe dingen die uitkomen. Ook een suggestie, probeer VEEL HARRY POTTER-ITEMS toe te voegen. Buiten dat alles verdient deze game een 2.
ik vind het nies. je kan er niks mee
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games 生活品味 slol
👎 Ik vind dit spel niet leuk 😒 dit is zo saai 😒 😒 ....
Het is een heel goed spel en het werkt offline, ook als je extra prijzen wilt, kun je op je gegevens
ik hou van dit spel. het is bevredigend, zeer verslavend en ook een tijdmoordenaar. maar ik heb sterren verwijderd omdat sommige slijmrecepten erg onrealistisch zijn. Spectrum bijvoorbeeld, er is geen manier om alleen maar lijm, water, activator en glitter te gebruiken. onrealistisch. en chunky is niet alleen lijm, water en activator. ook onrealistisch. als je deze wijzigingen ziek maakt, geef het dan een 5-sterren.
niet holo
Dus eigenlijk ben ik dol op dit spel. Uhm, ik heb hier alleen drie problemen mee. Maar het is echt een goede tijdmoordenaar. Ik hou ervan. De drie problemen zijn, er zijn veel advertenties. Nou, de twee zijn eigenlijk een verzoek. Lol. Het verzoek is, kunnen jullie het walgelijke deel veranderen? En voeg meer soorten slijm en kleuren toe en voeg toe. Want als je alle items zou krijgen, kun je niets met de munten doen.
Lecht
Het is niet echt slijm, het is meer een beeld dat als een deken wordt verplaatst, als een deken door zichzelf zou kunnen bewegen, en ze proberen het realistischer te maken door asmr van slijm te spelen terwijl je het beweegt, het is niet alsof ik dat niet doe vind deze app leuk, maar ik verwijder hem. P.S. Ik denk dat de helft van de recensies nep is, zoooo veel "A Google-gebruikers" en sommige mensen hebben het twee keer beoordeeld... Ik bedoel u... Mr. Kringe Fox... VREDE!!!
deze game was in het begin goed, maar de besturing is supercomplex en moeilijk om aan te wennen, ik moet verschillende keren op dingen tikken om zelfs maar een reactie te krijgen, het slijm is niet de beste, en de tutorial zorgt ervoor dat alles bij elkaar komt, allemaal gelijk aan ongeveer 3 sterren
Geweldig 😁 zo cool ik kan slijm zo mooi maken niet in het echte leven het is zo leuk probeer het ik kan veel slijm maken !!!👌👌👌👌👌👌
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games जीवनशैली umd
Deze app is de meest nutteloze app die ik ooit heb gedownload en het is gewoon een verspilling van mijn tijd en die van de makers. Je kunt je nauwelijks uitrekken en de knapperige geluiden zijn gewoon raar en niet leuk...... Zeer teleurgesteld in de makers omdat ze gewoon niet weten hoe ze apps goed moeten maken.....
Dit is een geweldig spel! maar dit is niet zo realistisch, maak het realistischer, maar ik vind dit zo 5 sterren
De graphics zijn verschrikkelijk! niet eens in de buurt van hoe echte ruggengraat eruit ziet. Verspil uw tijd niet.
Ik gaf vijf sterren omdat het erg leuk was, maar ik moet dit verwijderen omdat er veel advertenties zijn sorry
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games 生活品味 slol
Dit is het coolerrrr-spel everrrr dat ik in mijn leven zie😍😄😘😉😉😉😣🤔😥😥😥🤗🤗🤗🤗🤗🤗😊😊😊😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Ik speel dit spel altijd elke dag!! !!! Je kunt kaarten krijgen om een level omhoog te gaan!!! En ik ben op 20-niveau omdat mijn slijm zoveel slijm is dat je ooit kunt zien!!!!! En speel deze game omdat het cool is en beoordeel het 5 van de 5!!!! Omdat dit een cool spel is!!!😥😥😥😥😥😣😣😣🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😉😉😄😊😄😊😊😄😊😄😊😄😊😄 😊😄😊😄😊😄🤳🤳👍👍🙏🙏👍👍👌👌👁👅👁💓❤
ik vind de app heel leuk en het slijm maken ook alleen het is stom dat er geen nieuwe levels komen dan level 30
Ik zou dit spel niet aanraden. Ik hou van echt slijm. Je kunt slijm maken, maar het duurt een eeuwigheid en als je het op hebt, is het klote.
Het is een geweldig spel, het beste slijmspel dat ik ooit heb gespeeld. Het enige probleem dat ik heb met dit spel is dat het een beetje te gemakkelijk is om munten te krijgen. Als ik de slijmzoektochten zou spelen, zou ik meer dan 2000 munten krijgen voor het spelen van 3 rondes. Verder is het een geweldig spel
Mijn 11-jarige zoon is dol op dit spel, het houdt hem kalm en ontspannen, het is niet te moeilijk
Deze app is erg goed, maar te veel advertenties. De eerste paar dagen kwamen er geen advertenties, maar al snel begon het onverwachts te komen. En deze app laat me mijn foto niet slijmen. Los deze bug op, zelfs als je een aantal bugs hebt opgelost, repareer dit alsjeblieft, tenzij het 5 sterren waard is. ❤️ En voeg squishy magie toe in de app zelf. ️
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Življenjski slog zoa